Harald Davidsson skrev:förstår mig själv skrev:De har nu pepprat mig full av neuroleptika jag har utvärderat effekten.
TRÖTT. FÖRVIRRAD. BALANSSTÖRNING. HUNGER. ARG. ÅNGEST. TALAR LÅNGSAMARE. Lite störningar på synen.
DETTA ÄR EXAKTA RESULTATET av medicinerna zyprexa och abilify och absenor.
0 annan effekt.
Dvs ren TORTYR.
Man blir tvångsinlagd, man tvingas i mediciner/torteras....
De har inte insikt i sig själva, förstår inte bättre.
De straffar likt hittlers män. De påverkas inte av furnuftet utan verkställer tortyren slentrianmässigt för sin egen självbevarelsedrift. De gör detta om de inte gör det så får de en tillsägelse... Tillsägelse, rädda för att förlora jobbet gör att de torterar mig. De(personalen) har erkännt att det är såhär.
Nu är det läkarna som straffar naturvetenskapsmännen förr vara det präster.
MANI= normaltillstånd för människan. Man använder hela hjärnan. Dvs resten av hjärnan. Man har inte förstått att hjärnan ska användas utan man definerar majoritetens hjärna som frisk. Svårt att ändra samhälle då de som förstår människan blir inlagd torterad. KONSERVERING av regel, lag, politik. blunda kalla desa för sjuka.
ALLA SJUKDOMAR ORSAKAR LIDANDE och då VILL man ha hjälp. Det som är gladast och pigg=frisk. Man har förstått fel inte lyckats definera vad som är sjukt och friskt för det går inte att inse att den som ska klassificera detta är själv SJUK. Eftersom samhället är jätte psykotiskt och har ARG, RÄDD och mår relativt dåligt så MÅSTE det klassas som friskt... Dvs psykos och mår sämre= friskt och mani=sjukt. Omvända världen. Därför blir det bara värre och värre straff och tortyr när den maniska argumenterar för sin sak. Mera sprutor mera vansinne
detta du skriver här är det viktigaste inlägget i år,
ifall du kommer ut lev som spinoza och skriv sanningen om allt du har upplevt på dårhuset.
Puss på dig tack. Medicinen jag får sänker grundstämningen trotts allt och massa annat. Ser en utväg för mig. Så det kommer att lyckas. Ska fortsätta när jag kommer ut..... Ha det bra så länge. Det enda ologiska som de tycker är att man kan må bra även på sjukhus, och ja det skulle de säkert själv tycka men så länge man är med andra människor får mat osv kan man enkelt vara lycklig. Problemet är att man lägger sig i och tror sig veta vad andra vill uppnå i livet och vad de ska göra. Och TVINGAR till detta.
Det är faktiskt så att jag bevisar att jag förstår dem hela tiden och de förstår inte mig. Då måste jag vara frisk och ha adekvat verklighetsuppfattning. Det förstår man när man förstår hur och varför de är som de är. "vad förstår jag inte som du förstår frågar jag läkaren?".. Då visar det sig att jag förstår allt han säger men inte att jag är sjuk för det kan han inte förklara men jag kan förklra mig själv och honom. Därmed är han "sjuk" VSB.