lynx skrev:Måtte detta vara en psykos. Jo marko, du vet dörringningarna vi hörde? Igår hörde jag ett "Hello" från hallen med en främmande röst och där stod en utbytesstudent som trodde av någon märklig anledning att mitt hem var ett kollektiv för trädgårdselever. Skakade lite på huvudet åt det, men nu imorse kom den värsta skräcktanken. Herregud :shock: säg inte, snälla säg inte att det måste vara jag som måste skilja agnarna från vetet. Uthärdar inte tanken. Jag vill ju inte ens att någon blir utkastad från det här lilla forumet. Blir helt förkrossad. Människor måste ju få en rejäl chans liksom. Det är inte lätt att leva ju. För säkerhets skull: Kan någon vara vänlig att ge mig lite skäl att låta mitt hjärta ge det lite mer tid att darra vidare i förhoppningen att människor fortfarande kan bli lite schysstare? Kommentarer av karaktären "väck med idioterna!" fyller ingen funktion.
Det gäller att lyssna på omens,
Jag har ett nytt spöke i mitt hem : )
Det är en jag kallar för dator spöket.
När jag skriver inlägg som jag tvekar över att skriva,
så bråkar oftast datorerna och nätet... ALLA datorer slutar att fungera samtidigt.
Har lärt mig att inte arbeta igång dom, för det går inte (och jag är inte dålig på att fixa datorer)
jag väntar ett par timmar eller en dag, startar om, och allt är som vanligt.
senast datorspöket var aktiv och gav mig en varning, var nu när jag skulle svara på ditt inlägg,
Jag hade tänkt berätta en verklig händelse om agnar och vete, men det hade blivit för privat,
och inte gett något positivt resultat. så jag valde att berätta om mina omens och signaler istället.
: ))) ha det bäst lynx... ta inte saker så allvarligt, det är min melodi.. då skapas ingen större oro heller.
ps,
även min son kan bekräfta att något mysko sker med datorerna här,
dom har liksom ett eget liv ibland... eller ganska ofta.
och det är inga normala fel heller : ) det är en omtänksam vilja som är aktiv här.