Kolloidalt silver
Moderator: Moderatorgruppen
sailaways skrev:nuddle skrev:DET ÄR BAJS
DU HAR ALLT DU BEHÖVER I HAVS-SALT
ÖVER 80 MINERALER, inklusive SILVER
men varför saknas dessa i vår kost, guld och silver?
Ja förr i tiden fick man silver naturligt via jorden och dess grödor. Nu har jorden förstörts av överanvändningen eller vad man ska kalla det, osv.
Nuddle, är inte Himalaya-salt än bättre? Det sägs vara optimalt, har jag hört.
tror jag inte, det är nog ingen skillnand kanske i renhet dock (den ena är kanske lite smutsigare)
havs-salt är oOrganiska mineraler så det lämpar sig inte perfekt för mänskligt-bruk,
människor behöver få i sig organiska mineraler, ett sätt man kan göra detta på är
genom att späda ut en del utav vattnet man använder i jorden med havs-salt..........
sailaways skrev:nuddle skrev:sailaways skrev:nuddle skrev:DET ÄR BAJS
DU HAR ALLT DU BEHÖVER I HAVS-SALT
ÖVER 80 MINERALER, inklusive SILVER
men varför saknas dessa i vår kost, guld och silver?
Ja förr i tiden fick man silver naturligt via jorden och dess grödor. Nu har jorden förstörts av överanvändningen eller vad man ska kalla det, osv.
Nuddle, är inte Himalaya-salt än bättre? Det sägs vara optimalt, har jag hört.
tror jag inte, det är nog ingen skillnand kanske i renhet dock (den ena är kanske lite smutsigare)
havs-salt är oOrganiska mineraler så det lämpar sig inte perfekt för mänskligt-bruk,
människor behöver få i sig organiska mineraler, ett sätt man kan göra detta på är
genom att späda ut en del utav vattnet man använder i jorden med havs-salt..........
OK.
Men för att återgå till trådens titel, var är din källa att kolloidalt silver är "bajs"?
det är bajs för att det är ONÖDIGT, och dyrt
du kan få i dig samma sak genom HAVS-SALT
kolodiallt silver som säljs är INTE organiskt, utan oorganiskt, samtidigt är det sämre upptaglighet på det än på HAVS-SALT då molykylerna är större på det syntetiska silvret