Hej alla!

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Siëng Donk-Tsïong

Hej alla!

Inläggav Siëng Donk-Tsïong » 04 dec 2003 15:12

Hej på er, här kommer jag.

Jag är en ung, äventyrlig, omogen och självcentrerad kille på 19 år :)
Har bott i lite olika delar av Sverige, nu senast Stockholm, innan dess Värmland, innan dess var jag ett år i Colombia, och så var det Stockholm och Gotland innan dess.

Nu är jag påväg tillbaka till Gotland.
Har hittat ett rum där jag ska softa ner. Vara bofast för första gången på åratal. Dra in ett piano, ladda upp väggarna med bokhyllor och böcker, en stor skön säng. Mycket tid för att landa. Sätta igång en hemsida och börja göra ritningar på ett Earthship(ett slags ekologiskt hus) som jag satsar på att bygga någonstans.

Jag har hyst väldigt agg mot staden och allt däri, men börjar se att staden innehåller mycket, att människor är vackra i alla deras former.
Men ändå så föredrar jag landet. Även om det är 10 pers som grannar så är chansen större att någon av dem har samma vision som jag, än bland de 1000 grannarna i stan.

Har surfat varje dag i några veckor nu, mest hängt på MagiskaMolekyler, men eftersom jag är mer intresserad av livets frågor och filosofi och tankar och känslor än just bara psykedelika, så är jag glad över att ha hittat hit. Här får jag nog mer utbyte för mina spretiga manifestationer.

Jag beundrar Johan också, har sett en del av hans skrifter på MM och ... ja... jag är imponerad :)

Så, hej på er alla! Det blir nog mycket trevligt snack och läsning och skrivning här!
Oguh!

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 04 dec 2003 16:12

Du är återigen hjärtligt välkommen!

Johan

Återgå till "Mötesplatsen"