Hej... Igen.
Moderator: Moderatorgruppen
Hej... Igen.
Jo, jag är medlem här igen efter en lång paus. Jag är aktiv på forumhuset och styr över deras filosofiavdelning. Jag är lokal ordförande över organisationen Fritänkande Ungdom i Stockholm. Det är en sekulär rörelse som fokuserar på ungdomen och dess vilja att lära sig och tänka kritiskt. Nåväl, jag grundade faktiskt organisationen också.
Aja, nu tänker jag bli mer aktiv här eftersom forumhuset inte längre ger mig filosofisk tillfredställelse. Jag behöver komma i kontakt med lite nya människor!
www.fritankande.com - Sekulär humanism och upplyst hedonnism | Lycka är blott ett evolutionärt incitament.
- Johan Ågren
- Administratör
Låter bra. Jag tror att det här forumet har en stor potential och jag tycker det borde ersätta de flesta befintliga filosofiska forum över Internet, för att centralisera debatten så att säga. Det vore skönt med ett forum att besöka varje dag istället för femton stycken. Ifall det någonsin kommer ett sådant forum med filosofisk inriktning tror jag att detta har en god chans att bli det.
I morgon kommer jag att skriva ett inlägg.
www.fritankande.com - Sekulär humanism och upplyst hedonnism | Lycka är blott ett evolutionärt incitament.