http://www.youtube.com/watch?v=s4jupL4ULls
Så har jag bestämt mig för att leva mitt liv allt mer, tårtor hit och dit. Så slipper jag vara arg som fan
Btw hur länkar man in klippet i inlägget istället för att länka?
Moderator: Moderatorgruppen
J R Auk skrev:För övrigt angående väderkvarnar så tänker jag bara om och om igen på:
http://www.youtube.com/watch?v=s4jupL4ULls
Så har jag bestämt mig för att leva mitt liv allt mer, tårtor hit och dit. Så slipper jag vara arg som fan![]()
J R Auk skrev:Btw hur länkar man in klippet i inlägget istället för att länka?
lösdrivaren skrev:Auks analys av det politiska läget var minst sagt virrigt. Och nu var jag snäll.
Johans analys var dock glasklart bra. Men han gillar ju inte politik (sa han en gång som en ursäkt när han slängde ut giganten jbig).
jbig, du är saknad här!
lösdrivaren skrev:Kalle, du har aldrig förstått Marx (c) tomte som du är.
Trots otaliga försök att förklara Marx’ värdeteorier så hajar du noll.
Var brister det? Har du svårt att förstå abstrakta värdebestämningar/definitioner?
Kommer ihåg när man efter all pedagogisk förmåga förklarade så kom du med en yxskaftfråga som krävde återgång till sandlådan. Here we go again. För femtielfte gången.
Kallekula skrev:lösdrivaren skrev:Hur många sådana möten har du varit på Kalle?
Du själv är ju en bonnläpp och röstade på (c) enligt egen utsago.
Stämmer. Inte många möten, men det behövs inte bara kolla när sossarna talar vilka som är i publiken.Kolla på tv. Kolla när sossar står på torg och propagerar, senaste nu valet. Enbart pensionärer som står och lyssnar.
jbig ska ha en eloge för hans envetna strid mot USAs utrikespolitiska göranden. De ska belysas.
Hans, eller det var inte hans idéer eg, om ekonomisk demokrati led av problemet med konsekvensanalys gällande avskaffande av den privata äganderätten (det var en massivt meningslöst tjat om hur man skulle kunna organisera företag när detta spelar en långt mer underordnad roll).
Var brister det? Har du svårt att förstå abstrakta värdebestämningar/definitioner?
Kommer ihåg när man efter all pedagogisk förmåga förklarade så kom du med en yxskaftfråga som krävde återgång till sandlådan. Here we go again. För femtielfte gången.
J R AukJ R Auk skrev:Btw hur länkar man in klippet i inlägget istället för att länka?
matahari skrev:
Kontentan? Jo att Borgerligheten har lyckats med mästerstycket att kapa socialdemokraternas
tyngsta ideologiska ankare och gjort det till sitt eget. Lyssna på deras retorik och vi hör en sosse
som talar. Med modifieringar för att passa nutiden naturligtvis.
Återgå till "Politik och samhälle"
Användare som besöker denna kategori: 14 och 0 gäster