På fib/k:s hemsida http://www.fib.se/ kan vi se och höra Ola Tunanders (forskare på Peace Research Institute Oslo) ett anförande från "Nordiska fredssamtal"- konferensen i Degerfors i helgen som gick, om vad som sannolikast skedde inför och under angreppet på Libyen.
Intressant .
Benjie
Nordiska fredssamtal
Moderator: Moderatorgruppen
Re: Nordiska fredssamtal
Din post finns både under politik & länkar ser jag.
Höga talare av den amerikanske regimen uttrycker sitt stöd för al qaeda i Syrien,
så de är inte fiender längre???
Höga talare av den amerikanske regimen uttrycker sitt stöd för al qaeda i Syrien,
så de är inte fiender längre???
Ner med enfalden! Heja mångfalden!
Re: Nordiska fredssamtal
Uppmärksamt av Dig! 
Men visst ..USAs state department eller ledare, vet att spela spelet medvilken spelare som helst.
Al Qaeda? Fine with us! We want to trade this against that.
Svårare var det inte.
Benjie
Men visst ..USAs state department eller ledare, vet att spela spelet medvilken spelare som helst.
Al Qaeda? Fine with us! We want to trade this against that.
Svårare var det inte.
Benjie
Återgå till "Politik och samhälle"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster