Bite of the apple

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
David H
Moderator
Inlägg: 5727
Blev medlem: 13 nov 2005 22:29
Ort: Knivsta/Uppsala

Inläggav David H » 19 jun 2011 20:09

sailaways song

<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/u1v60FITAfY" frameborder="0"></iframe>

happy birthday

Lufier
Inlägg: 811
Blev medlem: 05 dec 2010 14:35

Inläggav Lufier » 19 jun 2011 22:23

Bild

<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/rJ1uSAxqUuc" frameborder="0"></iframe>

Morningstar

Inläggav Morningstar » 19 jun 2011 22:39

--

Morningstar

Inläggav Morningstar » 20 jun 2011 12:11

---

Användarvisningsbild
nuddle
Inlägg: 2685
Blev medlem: 24 jun 2010 20:27

Inläggav nuddle » 20 jun 2011 14:13

may your soul turn into eternal fire
that which never ends, the fire of life
and beauty, and love --- into the sea of love

Användarvisningsbild
nuddle
Inlägg: 2685
Blev medlem: 24 jun 2010 20:27

Inläggav nuddle » 20 jun 2011 14:26

gone with the wind
like an angel fly

Användarvisningsbild
nuddle
Inlägg: 2685
Blev medlem: 24 jun 2010 20:27

Inläggav nuddle » 20 jun 2011 14:30

never return
unless you plan coming back

Morningstar

Inläggav Morningstar » 20 jun 2011 16:48

---

Morningstar

Inläggav Morningstar » 22 jun 2011 16:12

--

Marko
Avstängd
Inlägg: 5408
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 22 jun 2011 17:41

Grattis på 22 års dagen
Ta denna sång med ett smile, (tyckte den passade detta forum, även om du inte är aktiv i den typen av topics)

<object width="325" height="249"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wM5Y5OnZdU4?version=3&amp;hl=sv_SE&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wM5Y5OnZdU4?version=3&amp;hl=sv_SE&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="325" height="249" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

<object width="250" height="40"><param name="movie" value="http://grooveshark.com/songWidget.swf"><param name="wmode" value="window"><param name="allowScriptAccess" value="always"><param name="flashvars" value="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=31198317&style=water&p=0"><embed src="http://grooveshark.com/songWidget.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="250" height="40" flashvars="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=31198317&style=water&p=0" allowScriptAccess="always" wmode="window"></object>


Så jag önskar dig en låda vax till de snygga skorna du köpte för ett tag sen : )

Morningstar

Inläggav Morningstar » 22 jun 2011 18:40

---

Morningstar

Inläggav Morningstar » 23 jun 2011 16:41

---

Morningstar

Inläggav Morningstar » 23 jun 2011 16:46

---

Morningstar

Inläggav Morningstar » 23 jun 2011 16:47

---

Morningstar

Inläggav Morningstar » 23 jun 2011 21:36

L---


Återgå till "Tankar och känslor"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 36 och 0 gäster