Bite of the apple
Moderator: Moderatorgruppen
Grattis på 22 års dagen
Ta denna sång med ett smile, (tyckte den passade detta forum, även om du inte är aktiv i den typen av topics)
<object width="325" height="249"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wM5Y5OnZdU4?version=3&hl=sv_SE&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wM5Y5OnZdU4?version=3&hl=sv_SE&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="325" height="249" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
<object width="250" height="40"><param name="movie" value="http://grooveshark.com/songWidget.swf"><param name="wmode" value="window"><param name="allowScriptAccess" value="always"><param name="flashvars" value="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=31198317&style=water&p=0"><embed src="http://grooveshark.com/songWidget.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="250" height="40" flashvars="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=31198317&style=water&p=0" allowScriptAccess="always" wmode="window"></object>
Så jag önskar dig en låda vax till de snygga skorna du köpte för ett tag sen : )
Ta denna sång med ett smile, (tyckte den passade detta forum, även om du inte är aktiv i den typen av topics)
<object width="325" height="249"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wM5Y5OnZdU4?version=3&hl=sv_SE&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wM5Y5OnZdU4?version=3&hl=sv_SE&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="325" height="249" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
<object width="250" height="40"><param name="movie" value="http://grooveshark.com/songWidget.swf"><param name="wmode" value="window"><param name="allowScriptAccess" value="always"><param name="flashvars" value="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=31198317&style=water&p=0"><embed src="http://grooveshark.com/songWidget.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="250" height="40" flashvars="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=31198317&style=water&p=0" allowScriptAccess="always" wmode="window"></object>
Så jag önskar dig en låda vax till de snygga skorna du köpte för ett tag sen : )
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster