Vad är ett "komplext tal"?
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
-
transversal
-
suchanother
- Avstängd
-
Das Ding an sich
Ja, vad skall man säga? Det allestädes närvarande begäret... Hm... jag frågar mig om inte flera av inläggen i den här tråden bör betraktas såsom fallande utanför ämnet (=komplexa tal)? Finns det inte särskilda fora för date? Eller också kanske man sända privata meddelanden till dem man åtrår?
Suchanother: Transversal skulle alldeles säkert ta dig mer på allvar om du hade kurage nog att vända dig till henne i ett ej för offentligheten avsett pm.
Suchanother: Transversal skulle alldeles säkert ta dig mer på allvar om du hade kurage nog att vända dig till henne i ett ej för offentligheten avsett pm.
-
mereologi
-
suchanother
- Avstängd
-
mereologi
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
Det finns en generell problematik om demokrati. Förde första är problemet en allmänbildningsfråga. Råkar nämligen vara så att de flesta är puckade. Här uppstår ett annat dilemma, nämligen okunskapen, dessa nötter ska ta ställning i avancerade frågor och det blir pannkaka av allt. Jisses, herre jestandes osv etc mm. Allt påtänkligt..osv mer…
-
Das Ding an sich
suchanother skrev:Das Ding an sich skrev:Suchanother: Transversal skulle alldeles säkert ta dig mer på allvar om du hade kurage nog att vända dig till henne i ett ej för offentligheten avsett pm.
Och det tror du? Tror inte jag. Har redan förklarat min kärlek till Transversal, så vad göra mer?
Ok. Du har min respekt. Om det är fråga om djupt känd kärlek är den värd att tro på. Och att kämpa för.
-
suchanother
- Avstängd
-
Das Ding an sich
-
transversal
Das Ding an sich skrev:suchanother skrev:Das Ding an sich skrev:Suchanother: Transversal skulle alldeles säkert ta dig mer på allvar om du hade kurage nog att vända dig till henne i ett ej för offentligheten avsett pm.
Och det tror du? Tror inte jag. Har redan förklarat min kärlek till Transversal, så vad göra mer?
Ok. Du har min respekt. Om det är fråga om djupt känd kärlek är den värd att tro på. Och att kämpa för.
Hehe. Ni är ju för galna.
Där hör du Such. Du måste kämpa lite. Lol.