Marko skrev:Är hemmarullat billigare än färdigrullat ?
jag får 20 cigg för 34kr (rullade förr, innan dom höjde skatten för orullad tobak)
http://www.cuthof.se/public/statisk_doc ... 11&p=4&q=1
Moderator: Moderatorgruppen
Marko skrev:Är hemmarullat billigare än färdigrullat ?
jag får 20 cigg för 34kr (rullade förr, innan dom höjde skatten för orullad tobak)
A skrev:Marko skrev:Är hemmarullat billigare än färdigrullat ?
http://www.cuthof.se/public/statisk_doc ... 11&p=4&q=1
sailaways skrev:Drömde om Zokrates inatt..
Tydligen hade jag, Satan och Lucifer snickrat den genom tidernas största attack mot gud. (haha), Zokrates var i samma rum och var med i ett hörn men när han hörde om idéen gick han av rädsla...
Marko skrev:Igår mötte jag en ande i min dröm (halvt vaken och medveten),
Jag fick erbjudandet att sätta käppar i hjulet för en person.
Det var en ny ande och kraft jag inte mött tidigare, och jag var skeptisk,
Frågade denne vad det skulle kosta mig, och fick svaret att hans arbete var inget som kostar mig något, och att han var till tjänst för mig.
Jag fann att det inte var helt sant, för om någon annan kan nyttja kraften mot mig och ger jag han mitt godkännande så har anden vuxit i sin roll..
Jag tackade nej, och var på bättre humör efter att vaknat in till vardagen.
Zokrates skrev:Marko skrev:Igår mötte jag en ande i min dröm (halvt vaken och medveten),
Jag fick erbjudandet att sätta käppar i hjulet för en person.
Det var en ny ande och kraft jag inte mött tidigare, och jag var skeptisk,
Frågade denne vad det skulle kosta mig, och fick svaret att hans arbete var inget som kostar mig något, och att han var till tjänst för mig.
Jag fann att det inte var helt sant, för om någon annan kan nyttja kraften mot mig och ger jag han mitt godkännande så har anden vuxit i sin roll..
Jag tackade nej, och var på bättre humör efter att vaknat in till vardagen.
En tackar nej, 99 ja, ja se alla dessa käppar i hjulen, vem tillverkar käpparna, det måste vara en rik fan?
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 15 och 0 gäster