Vad tänker du på?
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Skogsälvan skrev:Hur många ental (0-9) skriver ni i en enda rörelse? Skriver ni t ex siffran 4 i en rörelse?
Alla (med tangentbordet)
För hand, 0 1 2 3 6 7 8 9 , i ett svep.
4 och 5 är uppdelade, ibland 7 an med om jag gör streck i mitten på sjuan.
annars väntar jag på The Vampire Diaries s03e06, den visades i morses kl 8, tror den kommer ut i kväll på nätet
vill veta hur det går när dom väcker liv i vampyren som är vampyrjagare, den som alla är rädd för.
den ligger på filesonic två minuter efter att jag skrev detta, men jag är ingen betalande kund...
Marko skrev:
annars väntar jag på The Vampire Diaries s03e06, den visades i morses kl 8, tror den kommer ut i kväll på nätet
vill veta hur det går när dom väcker liv i vampyren som är vampyrjagare, den som alla är rädd för.
den ligger på filesonic två minuter efter att jag skrev detta, men jag är ingen betalande kund...
Vem vill vänta, eller betala? Hyfsad vapyrserie dock.
http://www.bt-chat.com/browse.php?group=2
http://eztv.it/
http://thepiratebay.org/user/eztv
Tv kanaler vilka serier som sänds och när.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Snygg kalender.
Jo serien är okej, lite B skådespeleri ibland, men vad kan man begära av en massproduktion.
första och andra säsongen hade bättre kvalite, så jag tror dom bytte bolag med tredje säsongen.
Vänta är en pina : ) betala är omöjligt... (tror inte jag är trovärdig ens på paypal heh)
eztv är min favorit med
Italienare bakar inte bara god mat, dom är bra på torrents med.
Jo serien är okej, lite B skådespeleri ibland, men vad kan man begära av en massproduktion.
första och andra säsongen hade bättre kvalite, så jag tror dom bytte bolag med tredje säsongen.
Vänta är en pina : ) betala är omöjligt... (tror inte jag är trovärdig ens på paypal heh)
eztv är min favorit med
Italienare bakar inte bara god mat, dom är bra på torrents med.
Det hade varit kul att sätta upp en filmsida med dig zokrates.
Server är inga problem att fixa, kunnandet om filmer har du och jag kan trixa med annat på sidan.
Bara en tanke...
så, nu var den på väg hem från wupload. Fantastiskt vad fort filerna sprids..
serien släpptes kl 08 engelsk tid, antagligen låg den rippad på nätet kl 10 svensk tid,
kl 1 låg den ute på publika filedervers , och om en timme eller två på torrent sidor.
Server är inga problem att fixa, kunnandet om filmer har du och jag kan trixa med annat på sidan.
Bara en tanke...
så, nu var den på väg hem från wupload. Fantastiskt vad fort filerna sprids..
serien släpptes kl 08 engelsk tid, antagligen låg den rippad på nätet kl 10 svensk tid,
kl 1 låg den ute på publika filedervers , och om en timme eller två på torrent sidor.
Det värsta jag vet är att gå i en klädbutik,
max tre minuter och sen får jag stress liknande symptom och måste ut ur butiken.
Klas i sjön är en bättre butik för mig, dom har nog T-shirts där med.
Nertankningen var en fejkad porris, : s
trodde 8pm var morgontid, men det är ju afton och 20.00 och inte ens i england,
utan usa.. så det ger väl 20 +6h = 02.00 +41 minuter ? 0241 och jag dubbelkollade utsläppen på torrents för tidigare episoder, och det är mitt i natta runt tre.. så nu vet jag, skit i att längta, ta det när det e dags och slipp virus och skit.
max tre minuter och sen får jag stress liknande symptom och måste ut ur butiken.
Klas i sjön är en bättre butik för mig, dom har nog T-shirts där med.
Nertankningen var en fejkad porris, : s
trodde 8pm var morgontid, men det är ju afton och 20.00 och inte ens i england,
utan usa.. så det ger väl 20 +6h = 02.00 +41 minuter ? 0241 och jag dubbelkollade utsläppen på torrents för tidigare episoder, och det är mitt i natta runt tre.. så nu vet jag, skit i att längta, ta det när det e dags och slipp virus och skit.
Satte på mig min favorit aftershave eftersom jag pratade om parfymer med min dotter,
Jag har inte använt den sen min son var 6-7 år gammal, han kände igen doften direkt och kom ihåg att jag använde den när han var liten,
fashinerande att dofter finns så starkt lagrade i våra minnen
oriflame med De Marco heter den. (givetvis egotrippat)
Jag har inte använt den sen min son var 6-7 år gammal, han kände igen doften direkt och kom ihåg att jag använde den när han var liten,
fashinerande att dofter finns så starkt lagrade i våra minnen
oriflame med De Marco heter den. (givetvis egotrippat)
Jag tror jag köpte denna aftershave 1996-98, så 14 år låter inte helt fel på vissa produkter.
Den har stått i badrumsskpået i sin svarta flaska som skyddar mot ljus. Tog fram en 20 årig parfym som jag luktade på,
den kändes 'härsken' och jag skulle inte vilja prova den. så någonstans mellan 5 -15 år tror jag kan vara hållbarhetstid för vissa parfymer. Sen beror det ju på dess kemiska egenskaper med, hur de över tid påverkar varandra. kanske vissa förstörs redan efter ett par år... så jag håller nog med i det du skrev. bara och lukta, och känns doften bra, så varför inte använda parfymen.
Industrin vill nog gärna sälja sina produkter lite snabbare och påstår att 1 år eller 2 är max. Men man ska inte tro på nasare.
Den har stått i badrumsskpået i sin svarta flaska som skyddar mot ljus. Tog fram en 20 årig parfym som jag luktade på,
den kändes 'härsken' och jag skulle inte vilja prova den. så någonstans mellan 5 -15 år tror jag kan vara hållbarhetstid för vissa parfymer. Sen beror det ju på dess kemiska egenskaper med, hur de över tid påverkar varandra. kanske vissa förstörs redan efter ett par år... så jag håller nog med i det du skrev. bara och lukta, och känns doften bra, så varför inte använda parfymen.
Industrin vill nog gärna sälja sina produkter lite snabbare och påstår att 1 år eller 2 är max. Men man ska inte tro på nasare.
rekoj skrev:det kan vara svårt att hitta rätt ord för att uttrycka en känsla,
och även om man nu lyckas hitta det rätta ordet så är det inte så säkert att det hjälper,
eftersom människorna runtomkring kan likväl misstolka
men ge inte upp, för även om orden du skriver blir fel ibland
kan det finnas någon som förstår dig rätt ändå,
Återgå till "Tankar och känslor"