NU VET JAG! (Självmord!)
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Skogsälvan skrev:Har din fru läst Freud, Algot? Freud har fel på den punkten säger jag;). Jag tycker att BuySeeChair10 är rolig :)
Min fru har läst psykologi på universitet. Där ingick väl en dos Freud. Ingen kan bevsia eller motbevsia Freud. Är man kritisk mot den illastinkande gubbens teorier (han ruttnade ju bort med åren) beror det väl på ens oidipussy-komplex eller kass potträning.
Alla är roliga. Betraktade på rätt sätt.
KöpTittaStol 10 tycker nog detsamma om sig själv som du.
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
BuySeeChair10
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Mord-nila P
BuySeeChair10 skrev:Apropå rolig. Ta bara en sån här sak som exempel:
"BuySeeChair10".
Säg det, högt, på engelska. "BuySeeChair10". Bra. Säg det en gång till. "BuySeeChair10". Och en gång till. Lite fortare. "BuySeeChair10". Gud vad kul.
Ja, det säger väl allt.
Vad säger du om det här:
Adålk Vör
Sif Ruud
Adils Pujd
MVH
AlGotezza - den humoristiske terroristen
Algotezza aka Algotezza
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Marksa skrev:När blev du väluppfostrad Skogsälvan? 8)
Ojojoj... ja, det började i en tidig ålder (en omfattande djupdykning i mina barndomstrauman och min uppfostran saknar nog allmänintresse)... Min mamma är ju präst och du vet väl vad de säger om prästens barn (de är värst)? Jag har det i mig - det värsta och det bästa :)
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Algotezza skrev:Skogsälvan skrev:Ja, jag tänkte på det, men jag är för väluppfostrad för att skriva det :lol:
Skall man inte uttala det?
Mer fonetikkul: När man ser en slö fransmän skall man säga "sju jordgubbar" till honom. Eller "flagga". Om han kan svenska.
MVH
Algoteaser
Ingen av dina föräldrar är präst törs jag tänka :wink: ?
Skogsälvan skrev:Algotezza skrev:Skogsälvan skrev:Ja, jag tänkte på det, men jag är för väluppfostrad för att skriva det :lol:
Skall man inte uttala det?
Mer fonetikkul: När man ser en slö fransmän skall man säga "sju jordgubbar" till honom. Eller "flagga". Om han kan svenska.
MVH
Algoteaser
Ingen av dina föräldrar är präst törs jag tänka :wink: ?
Nästintill, min fader var folkskollärare och folkbibliotekarie. Och du vet vad man säger om lärar- och bibliotekariebarn? De är ofta anal-fabeter!
Min moder var hemmafru till en början (blev aldrig klar med sin barnmorskeutbildning, skaffade egna barn i stället), men jobbade sedan som postbiträde, docktillverkare och dockdesigner för Charlotte Weibull och som vårdbiträde. Du vill nog inte veta vad man säger om barn som har docktillverkande föräldrar...?
MVH
Algol-Teaser
Algotezza aka Algotezza
-
BuySeeChair10
Re: Mord-nila P
Algotezza skrev:BuySeeChair10 skrev:Apropå rolig. Ta bara en sån här sak som exempel:
"BuySeeChair10".
Säg det, högt, på engelska. "BuySeeChair10". Bra. Säg det en gång till. "BuySeeChair10". Och en gång till. Lite fortare. "BuySeeChair10". Gud vad kul.
Ja, det säger väl allt.
Vad säger du om det här:
Adålk Vör
Sif Ruud
Adils Pujd
MVH
AlGotezza - den humoristiske terroristen
Det är en het potatis du tar upp där, på trots av din ringa ålder. Har alltid varit övertygad om att djupet i olika kvinnors könsorgan är minst lika intressant att jämföra som längden på männens. Kli i stjärten har jag för det mesta (där är så mycket BuyS) men fisa, det är inget jag fördriver tiden med.
Algotezza skrev:Mer fonetikkul: När man ser en slö fransmän skall man säga "sju jordgubbar" till honom. Eller "flagga". Om han kan svenska.
*kliar mig eftertänksamt i skägget*
(vilket skägg?)
Hjälp mig, vad ska det betyda - jordgubbar, flagga - je joux ?? Flac - quoi?
BuySeeChair10 skrev:Det är en het potatis du tar upp där, på trots av din ringa ålder. Har alltid varit övertygad om att djupet i olika kvinnors könsorgan är minst lika intressant att jämföra som längden på männens. Kli i stjärten har jag för det mesta (där är så mycket BuyS) men fisa, det är inget jag fördriver tiden med.
För de väluppfostrade kvinnsen gäller FFFI: Fina Flickor Fiser Inåt.
BuySeeChair10 skrev:Algotezza skrev:Mer fonetikkul: När man ser en slö fransmän skall man säga "sju jordgubbar" till honom. Eller "flagga". Om han kan svenska.
*kliar mig eftertänksamt i skägget*
(vilket skägg?)
Hjälp mig, vad ska det betyda - jordgubbar, flagga - je joux ?? Flac - quoi?
T.ex. "sept fraises" och "drapeau" - men det viste du nog redan...
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
BuySeeChair10
Algotezza skrev:
T.ex. "sept fraises" och "drapeau" - men det viste du nog redan...
MVH
Algotezza
Rolling on the floor laughing.
Nej du, jag tänkte helt fel, det tog lång tid innan poletten föll ner. Men bra var det.. mycket bra, tack för den.
- Åkes granne
- Kontakt:
Återgå till "Tankar och känslor"