Orgasmtalet
Moderator: Moderatorgruppen
Orgasmtalet
Hur lång tidrymd blir det om man lägger samman tiden för varje orgasm en männsika har under sitt liv? I normalfallet alltså...
Skulle ni föredra allt på en gång eller är det OK att ha det utportionerat som det är nu? Någon som har koll på hur lång tid normalorgasmen tar? Jag brukar alltid glömma titta på klockan då...
Räkna på!
MVH
Orgasma von Bitter
Skulle ni föredra allt på en gång eller är det OK att ha det utportionerat som det är nu? Någon som har koll på hur lång tid normalorgasmen tar? Jag brukar alltid glömma titta på klockan då...
Räkna på!
MVH
Orgasma von Bitter
Algotezza aka Algotezza
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Skogsälvan skrev:Snacka om omöjlig uppgift! Men det är ju trevligt så länge det varar och jag skulle inte under min livstid vilja enbart erhålla det en gång, oavsett hur lång tid det handlar om.
Ja, det är ögonblick man verkligen kan uppskatta - i dubbel bemärkelse - menar jag!
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Re: Orgasmtalet
Algotezza skrev:Hur lång tidrymd blir det om man lägger samman tiden för varje orgasm en männsika har under sitt liv? I normalfallet alltså...
Räkna på!
MVH
Orgasma von Bitter
Jag gjorde ett snabbt överslag, räknade på 1minuters orgasmer (höftar lite, som sagt, vem kollar klockan DÅ?), 3 gg/vecka under ca 50 år, efter 65 kanske det minskar något, eller inte
Men, kom fram till 120 timmar....puh då hade till och med jag varit helt slut. Tänk er en 5-dagars orgasm. Nej, jag föredrar helt klart att portionera ut njutningen under åren. Massa skön tid att se fram emot
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Skogsälvan skrev:Då får nog pojkarna och männen här berätta hur det ligger till. Hur lång tid tar en genomsnittlig orgasm för en kille egentligen? Kvinnor, förutsatt att de kan få orgasm, har nog längre sådana. Så vi vinner, Ling :wink:
Transportsträckan dit tar två till tre minuter, högst fem, ibland när upprördheten* är stor, en minut. Orgasmen tar fem till tio sekunder. Jag talr här av egen erfarenhet. Endast.
*Upprördhet - jfr Strindbergs uttryck om erektion som lemmen "i upprört tillstånd". Upprörd - kåt och erigerad?
Jag vill påpeka att det inte är den tidsmässiga kvantiteten som räknas utan den kvalitativa, den möjliga kontakten med paradiset/himmelriket.
Ja, denna räkneuppgift är en avstickare från "skapa världens högsta tal med 700 tecken", och den går ut på att medelst finurlig matematik räkna sig fram till möjligheten av en oändlig orgasm, kvantitativt och kvalitativt!
MVH
Alorgasma
Algotezza aka Algotezza
Algotezza skrev:
Transportsträckan dit tar två till tre minuter, högst fem, ibland när upprördheten* är stor, en minut. Orgasmen tar fem till tio sekunder. Jag talr här av egen erfarenhet. Endast.
*Upprördhet - jfr Strindbergs uttryck om erektion som lemmen "i upprört tillstånd". Upprörd - kåt och erigerad?
Jag vill påpeka att det inte är den tidsmässiga kvantiteten som räknas utan den kvalitativa, den möjliga kontakten med paradiset/himmelriket.
Ja, denna räkneuppgift är en avstickare från "skapa världens högsta tal med 700 tecken", och den går ut på att medelst finurlig matematik räkna sig fram till möjligheten av en oändlig orgasm, kvantitativt och kvalitativt!
MVH
Alorgasma
Jag förstår inte riktigt din tanke med skillnaden Kvalitativt och Kvantitativt. Kan du förklara för en novis som mig :roll: