Orgasmtalet

Lekar, tävlingar, knep och knåp, men inte någon sandlåda.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Orgasmtalet

Inläggav Algotezza » 06 mar 2008 17:58

Hur lång tidrymd blir det om man lägger samman tiden för varje orgasm en männsika har under sitt liv? I normalfallet alltså...

Skulle ni föredra allt på en gång eller är det OK att ha det utportionerat som det är nu? Någon som har koll på hur lång tid normalorgasmen tar? Jag brukar alltid glömma titta på klockan då...

Räkna på!

MVH

Orgasma von Bitter
Algotezza aka Algotezza

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 06 mar 2008 18:05

Snacka om omöjlig uppgift! Men det är ju trevligt så länge det varar och jag skulle inte under min livstid vilja enbart erhålla det en gång, oavsett hur lång tid det handlar om.

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Inläggav Algotezza » 06 mar 2008 18:08

Skogsälvan skrev:Snacka om omöjlig uppgift! Men det är ju trevligt så länge det varar och jag skulle inte under min livstid vilja enbart erhålla det en gång, oavsett hur lång tid det handlar om.

Ja, det är ögonblick man verkligen kan uppskatta - i dubbel bemärkelse - menar jag!

MVH

Algotezza
Algotezza aka Algotezza

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 06 mar 2008 18:42

Är denna tråden någon slags utlöpare till matteuppgiften om stora tal, Algotezza?

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 06 mar 2008 18:51

Pratar vi om dig, such så är det väl snabbt uträknat ;)

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 06 mar 2008 19:19

Kan själv inte räkna så långt. Försökte en gång men misslyckades trots
att jag tog tårna till hjälp.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 06 mar 2008 19:22

:lol: ... jag som trodde att du sparade dig till speciella tillfällen och du har ju inte ens mött mig.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 06 mar 2008 20:04

Skojar ju bara, such, kom och chatta med mig!

Användarvisningsbild
Ling

Re: Orgasmtalet

Inläggav Ling » 06 mar 2008 20:51

Algotezza skrev:Hur lång tidrymd blir det om man lägger samman tiden för varje orgasm en männsika har under sitt liv? I normalfallet alltså...

Skulle ni föredra allt på en gång eller är det OK att ha det utportionerat som det är nu? Någon som har koll på hur lång tid normalorgasmen tar? Jag brukar alltid glömma titta på klockan då...

Räkna på!

MVH

Orgasma von Bitter

Jag gjorde ett snabbt överslag, räknade på 1minuters orgasmer (höftar lite, som sagt, vem kollar klockan DÅ?), 3 gg/vecka under ca 50 år, efter 65 kanske det minskar något, eller inte :)
Men, kom fram till 120 timmar....puh då hade till och med jag varit helt slut. Tänk er en 5-dagars orgasm. Nej, jag föredrar helt klart att portionera ut njutningen under åren. Massa skön tid att se fram emot :)

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 06 mar 2008 21:58

Håller mannens orgasm verkligen i sig i en minut? Jag tycker att det känns snabbare, men som sagt, ingen pejl på klockan jag heller.

Användarvisningsbild
Ling

Inläggav Ling » 06 mar 2008 22:09

Hahaha, nja, jag tänkte nog mest på min egen. Mannens upplevs åtminstone som kortare, men känslan kanske är lika lång, har inte tänkt på det. Jag ska fråga ;)

Minded

Inläggav Minded » 06 mar 2008 22:15

suchanother skrev:Är denna tråden någon slags utlöpare till matteuppgiften om stora tal, Algotezza?

:lol:

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 06 mar 2008 22:28

Då får nog pojkarna och männen här berätta hur det ligger till. Hur lång tid tar en genomsnittlig orgasm för en kille egentligen? Kvinnor, förutsatt att de kan få orgasm, har nog längre sådana. Så vi vinner, Ling  :wink:

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Inläggav Algotezza » 07 mar 2008 09:22

Skogsälvan skrev:Då får nog pojkarna och männen här berätta hur det ligger till. Hur lång tid tar en genomsnittlig orgasm för en kille egentligen? Kvinnor, förutsatt att de kan få orgasm, har nog längre sådana. Så vi vinner, Ling  :wink:

Transportsträckan dit tar två till tre minuter, högst fem, ibland när upprördheten* är stor, en minut. Orgasmen tar fem till tio sekunder. Jag talr här av egen erfarenhet. Endast.

*Upprördhet - jfr Strindbergs uttryck om erektion som lemmen "i upprört tillstånd". Upprörd - kåt och erigerad?

Jag vill påpeka att det inte är den tidsmässiga kvantiteten som räknas utan den kvalitativa, den möjliga kontakten med paradiset/himmelriket.

Ja, denna räkneuppgift är en avstickare från "skapa världens högsta tal med 700 tecken", och den går ut på att medelst finurlig matematik räkna sig fram till möjligheten av en oändlig orgasm, kvantitativt och kvalitativt!

MVH

Alorgasma
Algotezza aka Algotezza

Användarvisningsbild
Ling

Inläggav Ling » 07 mar 2008 12:40

Algotezza skrev:
Transportsträckan dit tar två till tre minuter, högst fem, ibland när upprördheten* är stor, en minut. Orgasmen tar fem till tio sekunder. Jag talr här av egen erfarenhet. Endast.

*Upprördhet - jfr Strindbergs uttryck om erektion som lemmen "i upprört tillstånd". Upprörd - kåt och erigerad?

Jag vill påpeka att det inte är den tidsmässiga kvantiteten som räknas utan den kvalitativa, den möjliga kontakten med paradiset/himmelriket.

Ja, denna räkneuppgift är en avstickare från "skapa världens högsta tal med 700 tecken", och den går ut på att medelst finurlig matematik räkna sig fram till möjligheten av en oändlig orgasm, kvantitativt och kvalitativt!

MVH

Alorgasma

Jag förstår inte riktigt din tanke med skillnaden Kvalitativt och Kvantitativt. Kan du förklara för en novis som mig  :roll:

Återgå till "Lekstugan"