Borttaget
Moderator: Moderatorgruppen
- Åkes granne
- Kontakt:
MMM... Marabou?
En gång när jag var 9 år gammal -testade jag och mina två småsyskon in oss i Stockholmsgruppen. Vi tre skulle gå fram i en rad och uttala denna fras. Han kom in men ville inte. Han är djupt djupt intelligent och spelar hela tiden -eftersom han älskar mig -och mamma trots allt.
Upplevde ingången i Carolas sinnessjuka väsen -som är min mammas förlossningsjag (helt utan förståelse.) För några dagar sen -togs sedan in på St. Göran och lärde mig att projicera mina känslor; för att inte dömmas.
Du skulle bara sett och hört läkaren. Du skulle jag vet inte vad alltså. Han var inte klok -du anar inte. Jag menar det -det var motsatsförhållandets förståelse.
Hur vänder man sig mot det VITA PAPPRET och blir dualismens all-tid; 2 i 1?
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Åkes granne
- Kontakt:
- Åkes granne
- Kontakt:
Men verkligt..
Skulle byta från PIVA till 151.an (är där nu) kl. 15:15 -exakt därefter när jag kom in började en orkester (riktig/beställd) spela, här, nu... "-vi ska ta er på en musikalisk resa.." Hade min själ varit kemiskt balanserad skulle jag gråtit floder typ. Var alltid sådan i tidigare tonåren.
Det var INTE Tjåken. Antar att de var dem själva. Sa det till dem att FÖRSTÅR NI INTE att den enda FÖRVIRRINGEN jag upplever är ang. SYFTET MED ALLT DETTA. Vilken jag lätt subjektivt ibland väljer att förminska till t.ex. en romantisk relation och vara öppen med det -och tas för psykotisk. Helt naturlig som jag är -icke är (fattar du?)
Skulle byta från PIVA till 151.an (är där nu) kl. 15:15 -exakt därefter när jag kom in började en orkester (riktig/beställd) spela, här, nu... "-vi ska ta er på en musikalisk resa.." Hade min själ varit kemiskt balanserad skulle jag gråtit floder typ. Var alltid sådan i tidigare tonåren.
Det var INTE Tjåken. Antar att de var dem själva. Sa det till dem att FÖRSTÅR NI INTE att den enda FÖRVIRRINGEN jag upplever är ang. SYFTET MED ALLT DETTA. Vilken jag lätt subjektivt ibland väljer att förminska till t.ex. en romantisk relation och vara öppen med det -och tas för psykotisk. Helt naturlig som jag är -icke är (fattar du?)
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Åkes granne
- Kontakt:
- Åkes granne
- Kontakt:
- Åkes granne
- Kontakt:
Ta mitt rum hemma hos mig istället. Sök igenom vad du vill och se lidandets rädslorenhet i min familjeobalanserade konkret-sexualitet: kristuskorsfästelsens återskapande jag.
Återgå till "Tankar och känslor"