Mitt och hemliga namn är:
Mara Lucifer Deamon Mystic Gnosis Mutual Occult Ritual Phoenix Illuminatus.
Moderator: Moderatorgruppen
Vad är det man brukar säga? Jo att konsten ligger i betraktarens ögonAvantgardet skrev:Ett klyschigt svar (och jag vet att jag brukar kritisera honom för att vara en tillgjord fjant, men det har inte hindrat honom från att säga ett och annat rätt och riktigt)
Gillade verkligen första versen, andra versen var dock för dystopisk för min smak. Killen sjunger om far sin som ropar på polis och hundar som bräker. Varför ha en relation med människor som är antingen usla eller onda? Han beskriver en situation som att han vore ett offer för omständigheterna. Andra får naturligtvis ha det som de vill, jag respekterar deras val, men jag har inget problem med att säga upp kontakten till min far, mor, sambo, bror osv. Jag tar ansvar för mina egna relationer.http://www.youtube.com/watch?v=_eEHAS7odbg
Det enda implicita förakt som existerar, är ditt förakt mot något som är motsatsen till vad du ser som "smutsigt".Nu pratade jag ju inte med/om honom, utan utgick från vad du Filosofiforum skrev om "oskuldsfullhet" och det implicita förakt som låg i allt "smutsigt". Vad motiverar detta?
Om du tror på detta själv, får du väll kontakta en politiker och prata igenom förslaget? Jag låter detta stå helt för dig.Logos skrev:Schysst! Då slipper jag ta itu med det själv. Så borde alla ha det. Kanske skulle man införa en kollektiv, skattefinansierad syndaförsäkring? Oavsett dina synder så betalar staten din avlat?
Fast jag antar att privata försäkringar ligger mer i tiden just nu. Frågan är bara hur man ska räkna ut premien? Vila samhällsgrupper är mer benägna till synd än andra?
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster