Har varit i Arambol runt en månad nu var av 3 veckor här på Arambol.
Arambol är en strand i norra Goa som är fylld av speciell atmosfär (senar har jag fått fakta att där igenom går elkto magnetisk kraft,EMP)
Sen den dec 2002 när mitt medvetande blev till omedvetenhet i 4månader på grund av mental och själslig och till viss del kroppslig kolapps.
Med omedvetenhet menar jag att jag var vid liv men alla mina sinnen var på noll av sin kapacitet. Dom första 2 mån sov jag 8tim i veckan tills jag fick flytande sömn medel.
För några dagar sedan var jag ledsen och orolig att jag aldrig mer skulle få tbx mitt gamla jag och min gamla kapcitet av att var väldigt mycket i nuet.
I 2 år har jag tänkt och tänkt om mitt jag om och om igen....maniskt. med detta har jag fått en enorm självkänedom/känsla idag!
Jag tror att kaos och lidelse är förenat med ett högre medvetande.
Här om dan....mitt på dan infann sig en stark känsla av att vara i nuet....allt blev plötsligt bara så gudomligt verkligt (efter åt har jag förstått att jag fått en "satori"* vilket jag upplevt 4 gånger de senast 2 åren)
Efter 2år 2mån 24 dagar hade jag lärt mig att leva med en svart ångest klump imagen.
Vad som hände var att efter ett samtal till mina föräldra infan sig satori en känsla av ren sanning...var tvungen att sätta mig ner och låta tårarna rinna och min kropp skaka till viss del av den obeskrivligt underbara känslan.
Jag har kämpat så hårt dessa 2år och nu de senaste 4 månaderna har jag kämpat hårt ingenting mot jägar tjänsten i norrlan det mest extremaste jag gjort av alla min sinnessjuka äventyr fysikt,psykiskt,själsligt är dessa 4mån av self-expresion.
Och nu kände jag en lättnad av stark energi....fortsatte vidar ner till bungalow och rulla en joint för att öka den starka känslan av att vara nära power of now. Röker och läger mig ner i sängen och lyssnar till naturen,vinden,havet,djuren som jag aldrig har hört den förut.
Jag känner hur ångets bollen i min mage blir starkare och starkare... det känns/hörs som ett illande-tjutande ljud som håller på att implodera. När det knyter sig som mest, då jag ligger och skakar och tårarna rinner gems mina kinder är det som något säger att jag bara skall slappna av.... det kommer då en enorm dusch av focuserat vitt,ljus energi
(god energi,vortex of energi) strömandes från huvud i en kärn ladnings explosion ner mot bröstet där den stannar en stund (hade inget tid perspetiv) sen forserar den vidar ner mot ångest bollen i magen. I samma sekund som den vita energin får kontakt med ångest bollen i magen...knyter och tjuter det sig änu mer.... och denna ågest boll exploderar så som en sakta repris och energin strömar rakt igenom mig och ut åt alla håll.
Sen den dan här dan har jag inte haft ågon mer ångest. Och jag har fått tbx mitt gamla jag att ha kapaciteten att närvara markant i nuet. Jag ser så kristal klart, jag ser på något sätt mellan förändringarna!!! där sanningen finns.
Jag har funnit vad vi alla söker. Det som finns i oss alla. Det som är så abstrakt så att ord är svåra att hitta.
Jag har kontakt med min innersta kraft den vibration som är kontakt med mig är den renaste kraft universum har att ge.
Min vaksamhet och uppfattning är idag snabbare och klarare än någomsin. jag känner att jag inte längre har några konstiga tanke dialoger, jag finns i nuet där inga problem finns.
Två veckor senare fick jag en krafftig feber....en hög feber med hallucinationer mins inte så mycket av dom dagarna. Jag har nu hittat att detta är något som drabbar alla som nått ett högre medvetende....
Jag vet att jag inte längre är mitt medvetande, jag ser att ingen är änns medvetande jag har länge försökt klättra ur mitt medvetande, omedvetet för jag har aldrig accepterat att detta skulle va det ända vi såg som sanning.
Jag är den kraft som universum skapat , jag kommer från den Impuls som kom för att Utveckla Liv,kretiv intiligens kraft.
Mitt medvetandes mysterien och problem är så obytydlig i det hela Kosmiska samanhanget att den är på gränsen till obefintlig.
Jag kom hem från Indien här nyligen... jag har alltid kommit hem med ångest för den omvända kulturkrocke, en viss del av deppression har även infunit sig.. Efter 10år av resande försvann min sista illusion EGOT omedvetet. Men det var en inre kraft som drev mig ditt inte mitt medvetande.
Nu när jag kommit hem är världen helt annurlunda jag känner att jag kan inte ha problem längre för jag ser igenom allt. Jag har sån hög närvaro och medvetenhet att mitt jag har svårt att acceptera. Att jag levt i en Illusion hela mitt liv om vem jag Är!!!
Jag finner inte några ord längre av det jag idag ser som sanning. Jag har idag tillgång till visdomshavet med alla svar jag behöver för att förstå mig på allt!!
Det är väldigt ensamt på ett possetivt sätt
Peace
*********************** '*******************************