Sagan om Gud , människan, R2 och skapelsen.

Traditionella religionsriktningar, men även andlighet ur ett mer generellt perspektiv.

Moderator: Moderatorgruppen

matahari

Sagan om Gud , människan, R2 och skapelsen.

Inläggav matahari » 03 nov 2010 02:39

Zokkan är en kvinnohatare och idiot!

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 03:41

**Kan Johan vara vänlig och radera allt efter detta inlägget, tycker att det skall vara rimligt att alla ska
kunna få uttrycka sin religion utan att de konstant ska saboteras av diverse rättshaverister likt Zokkan.**

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 nov 2010 03:43

Om medelåldern hade varit cirka 10 år bland dem som besöker detta forumet så hade de säkert tyckt det var kul, prova KP nästa gång.

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 03:57

Zokrates skrev:Om medelåldern hade varit cirka 10 år bland dem som besöker
detta forumet så hade de säkert tyckt det var kul, prova KP nästa gång.

Jasså, varför skulle det vara 10 åldersgräns tycker du?
Ska inte religion kunna kritiseras som precis allt annat som t.ex
dina likt en 5 årings utfall  mot kvinnan och nu senast Moder Teresa?

KP? Brukar du ........  ofta?

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 nov 2010 04:06

Jag har fullt upp med att försöka förstå vad du menar med det du skriver, i början hade jag större hänsyn, eller om det skall vara hönsöversyn, tänkte att du var en pensionär med afasi, sedan blev jag konfunderad när du började använda ord som en tonåring, men det hade jag också översyn med, tänkte att det kanske berodde på att du sysslade med grooming eller nått liknande.
Det var först när du skrev din arbetslinjetråd som det gick upp för mig att du knappt var byxmyndig, fan både Auk och harald har ju passerat 50 strecket, de kunde ju vart din farsa vilken som, ja till och med jag vilket bara skulle vara för sorgligt. Har du funderat på att ta dig en sen abort?

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 04:06

Jag har fullt upp med att försöka förstå vad du menar med det du skriver, i början hade jag större hänsyn, eller om det skall vara hönsöversyn, tänkte att du var en pensionär med afasi, sedan blev jag konfunderad när du började använda ord som en tonåring, men det hade jag också översyn med, tänkte att det kanske berodde på att du sysslade med grooming eller nått liknande.
Det var först när du skrev din arbetslinjetråd som det gick upp för mig att du knappt var byxmyndig, fan både Auk och harald har ju passerat 50 strecket, de kunde ju vart din farsa vilken som, ja till och med jag vilket bara skulle vara för sorgligt. Har du funderat på att ta dig en sen abort?

Läste i början vad du skrev man har slutat läsa den dagen du gav dig på Sportfilosofens barn och det
förstår vi nu bättre Zokkan alias Göran Lindberg.

Dessutom är du ju också en idiot sen tidigare, att du sätter det i sten med att påstå att arbetslinjetråden
skulle vara min när det är Kallekulas ställer ju inte dig i bättre dager om man säger så.  :)

Så rättshaverister som dig Zokkan är det ingen som har förtroende för.

Vanligtvis när barn föds brukar de komma ut med huvet först men när du föddes så stack det ut ett arsel
ur fittan och hur förlossningsläkaren än vred och vände på dig så var där bara ett stort arsel för du hade
ingen skalle och då sade han: Vilken jävla provokation!

Och på den linjen har du kört i snart 60 år!

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 04:23

Nu får du allt sluta med att förfölja mig Zokrates som du gör hela tiden här på forumet.
Alla ska kunna skriva utan att du smyger omkring som värsta Gestapo nazzen!

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 nov 2010 04:37

I brist på bättre saker att göra, matahari, också stavas också, inte ochså.

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 04:39

Jaså, tycker du har fel ideologi!

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 nov 2010 04:39

Det finns ju rättstavningsprogram i de flesta webläsarna, använd dem, det som blir understruket med rött är oftast felstavat.

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 04:40

Kan man reta dig ska man naturligtvis göra det ochså.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 nov 2010 04:42

Och när skall du förstå att du är besatt av mig, vad fan, är det mitt enorma arsle som du skrev att jag hade som tilltalar dig?
matahari skrev:Vanligtvis när barn föds brukar de komma ut med huvet först men när du föddes så stack det ut ett arsel ur fittan och hur förlossningsläkaren än vred och vände på dig så var där bara ett stort arsel för du hade
ingen skalle och då sade han: Vilken jävla provokation!

Blev du kåt då?

matahari skrev:Läste i början vad du skrev man har slutat läsa den dagen du gav dig på Sportfilosofens barn och det
förstår vi nu bättre Zokkan alias Göran Lindberg.

Sportfilosofen tyckte att det var rätt att Israelerna bombade palestinska barn, trots att han själv förlorat ett barn hade han ingen empati med och för de palestinska mödrarna, därmed hade han inte min sympati, till råga på allt kallade han sig läkare, fan det finns ju etiska värderingar de bör ha för att få lov att praktisera, den stollen försvarar du nu.

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 04:53

Ingen är besatt av dig, du är besatt av alla andra du är ju för fan i den här tråden ochså
och rättshavererar, du har ju dessutom själv sagt att du gör det i mask tråden citat:
*jag konstituerar trångsyntheten och ger den därmed en konstgjord andning*.

Att du sen är en idiot och manifesterar detta med att påstå att det var jag som skrev arbetslinje tråden
när det är Kalle din antagonist. Tja vad kan man förvänta sig av en psykotiskt personlighet som din?

Så nu förföljer du mig igen, vad var det jag sa!

matahari

Inläggav matahari » 09 nov 2010 04:56

Zokrates skrev:
Blev du kåt då?

Sportfilosofen tyckte att det var rätt att Israelerna bombade palestinska barn, trots att han själv förlorat ett barn hade han ingen empati med och för de palestinska mödrarna, därmed hade han inte min sympati, till råga på allt kallade han sig läkare, fan det finns ju etiska värderingar de bör ha för att få lov att praktisera, den stollen försvarar du nu.

Vem är det som är 10 år nu? Skulle kunnat vara din farsa tur att man inte är det! Tänk vad
lätt det är  att reta upp dig Zokkan, klart du har psykotiska problem du påvisar ju det hela tiden.

Den här jävla spöken i ditt rum på Säter dyngan som du kör med, vad är det för nått?

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 nov 2010 05:02

matahari skrev:Ingen är besatt av dig, du är besatt av alla andra, du har ju själv definierat det i mask tråden citat:
*jag konstituerar trångsyntheten och ger den därmed en konstgjord andning*.

Att du sen är en idiot och manifesterar detta med att påstå att det var jag som skrev arbetslinje tråden
när det är Kalle din antagonist. Tja vad kan man förvänta sig av en psykotiskt personlighet som din?

Så nu förföljer du mig igen, vad var det jag sa!

Så om inte du får sista ordet så är det en förföljelse?

Kolla bakåt i trådarna och försök upptäcka att det är du som skiter ned dig efter mig, inte tvärtom.

Jag har hört att fiskolja skall höja intelligensen, så ta du och bälja i dig ett par liter under ett par år, så kan du återkomma när du passerat apstadiet i din progress, därefter kanske vi kan ha lite nyttigare utbyten av varandras inlägg.

Återgå till "Religion och andlighet"