Jag jobbar med ...
Utveckling och försäljning.Konsulttjocke, egen företagare, ibland anställd.Lite div. Sonderar lite. Just nu har jag ett projekt på g. Affärsinriktad bloggredaktör, eller vad tusan jag nu ska kalla det det för (SEO). Ett annat IT relaterat projekt som jag tror mycket på.
Det bästa med jobbet är ...
Skapar mycket det själv. Är inte i linje med vad som förväntas karriärmässigt (hoppade av det linjära för 10 år sedan..fattade inte ens varför jag testade den banan). Farsan var/är entreprenör och skapade sina egna företag/verksamheter. Han har bara ett företag kvar (har sålt de andra), ev kör jag vidare med farsan där, om vi kommer överens, så det ligger väl i släkten kan jag tänka mig. Att utveckla något, se det växa.
Det värsta med jobbet är ...
Torde väl vara osäkerheten ekonomiskt, fast det är eg inget problem. Hum.Vet ej riktigt. Mycket jobb. Lite fritid kanske.
Jag jobbar med
Moderator: Moderatorgruppen
-
transversal
-
lösdrivaren
- Avstängd
-
lösdrivaren
- Avstängd
-
lösdrivaren
- Avstängd
Jävligt off topic nu:
Jag läste en svit Knut Hamsun böcker i min ungdom. ”Markens gröda” fascinerade mej då men idag ser jag den som en bonnläppsdramatik.
Förstår på ett sätt att Hamsun idealiserade nazismen, han var revanschistisk efter att själv ha upplevt hela raddan av jävligheter. Ta revansch!
Starkt ändå av han att stå upp för sina idela till slutet. Lyfter på kepsen.
Jag läste en svit Knut Hamsun böcker i min ungdom. ”Markens gröda” fascinerade mej då men idag ser jag den som en bonnläppsdramatik.
Förstår på ett sätt att Hamsun idealiserade nazismen, han var revanschistisk efter att själv ha upplevt hela raddan av jävligheter. Ta revansch!
Starkt ändå av han att stå upp för sina idela till slutet. Lyfter på kepsen.
maximal utdelning med minimal ansträngning
lösdrivaren skrev:Såg inte så bra ut.
Gå med i Kalles (c) parti där sjungs privatiseringens evangelium till den grad att alla (rena mardrömmen) tjejer ser snart ut som klonade Mauds.
Eller KPMLr och alla får lika mycket av det lilla som som knappt då finns. Skäggmumrikar ala Wolter i varje hörn. Brr även det. :)
Fridens Liljor
Återgå till "Tankar och känslor"