Holst hos Skavlan - en reflektion
Moderator: Moderatorgruppen
Holst hos Skavlan - en reflektion
"Män tänker alltid på sex" och kvinnor tänker alltid på att män alltid tänker på sex.
/Algotezza
/Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
lösdrivaren
- Avstängd
-
transversal
Re: Holst hos Skavlan - en reflektion
Algotezza skrev:"Män tänker alltid på sex" och kvinnor tänker alltid på att män alltid tänker på sex.
/Algotezza
Kvinnors önskemål på kvinnor är helt andra än mäns önskemål på kvinnor, tycks det också. Det finns en "kvinna" som kvinnor gillar och en "kvinna" som män generellt gillar.
-
transversal
-
transversal
Holst hos Skavlan... forts
En associationsreflektion
"Män är grottmänniskor" och kvinnor hoppas framstå motsatsen som till detta och därmed mer utvecklade genom att påpeka detta.
Som motvikt
"Kvinnor är manipulativa" och män manipulerar genom att påpeka detta om kvinnor.
Helt i balans
Det är mänskligt att fela - även om den är ostämd.
Var positiv - och veva en uppmuntrande låt för andra!
/Algotezza - nman i genusbalans
"Män är grottmänniskor" och kvinnor hoppas framstå motsatsen som till detta och därmed mer utvecklade genom att påpeka detta.
Som motvikt
"Kvinnor är manipulativa" och män manipulerar genom att påpeka detta om kvinnor.
Helt i balans
Det är mänskligt att fela - även om den är ostämd.
Var positiv - och veva en uppmuntrande låt för andra!
/Algotezza - nman i genusbalans
Algotezza aka Algotezza
Hörru Transversal. Det vi vill veta är ju vad du nu tycker om PJ Harvey (vem hon nu är) och inte så mycket vad vi män diggar Depp... men jag skulle nog föredra att spendera tid på en öde ö med honom framför många andra hollywood män. Därmed inte sagt att jag är sugen på att hångla upp honom. Sexig för mig är pang på rätt o slätt potentialen att få ett barn ihop.
...och Herre, inled oss inte i fjant-ande, utan fräls oss ifrån ondo
Re: Holst hos Skavlan - en reflektion
transversal skrev:Algotezza skrev:"Män tänker alltid på sex" och kvinnor tänker alltid på att män alltid tänker på sex.
/Algotezza
Kvinnors önskemål på kvinnor är helt andra än mäns önskemål på kvinnor, tycks det också. Det finns en "kvinna" som kvinnor gillar och en "kvinna" som män generellt gillar.
det beror väl på vad man vill göra tillsammans
snack eller verkstad?
/Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
transversal
Ja alltså, PJ Harvey är nog inte den sexigaste kvinnan jag kan komma på, även om hon är sexig. Kanske gillar tjejer henne för att hon är sexig utan att vara hotfull/dominant. Hon har inga stora silikonbröst eller framskjutande juck-höfter, utan är sexig i sitt subjekt. Själv tycker jag att Penelope Cruz är sexigare och gladare i utstrålningen, men kanske mer konform egentligen till en kvinnlig stereotyp. Vad det gäller män ligger Brad Pitt och Clooney högt på sexighetsskalan. Will Smith är snygg i kroppen också.
-
lösdrivaren
- Avstängd
Vem är PJ Harvey? Aldrig hört namnet ens. Orkar inte ens googla.
Bred Pitt och Clooney är bara två pinsamma bollywoodprodukter.
Alla skådisar är värdelösa. Uppblåsta jävla pajasar som inte kan agera för dem öre.
Clintan ser alltid likadan ut oavsett roll, likaså Bruce Willis, alltid samma stela ansiktsuttryck. T o m jag är bättre.
Kan inte komma på en enda sexig skådespelerska. Ok, Hjördis Petterson då.
Bred Pitt och Clooney är bara två pinsamma bollywoodprodukter.
Alla skådisar är värdelösa. Uppblåsta jävla pajasar som inte kan agera för dem öre.
Clintan ser alltid likadan ut oavsett roll, likaså Bruce Willis, alltid samma stela ansiktsuttryck. T o m jag är bättre.
Kan inte komma på en enda sexig skådespelerska. Ok, Hjördis Petterson då.
maximal utdelning med minimal ansträngning
-
transversal
-
lösdrivaren
- Avstängd
Återgå till "Tankar och känslor"