Jag skrattar när jag tänker på att tuffa män själva säkert skulle skratta inför en eventuell tortyr i fångenskap, då dom får se en kvinna komma in med inget annat än en hårtork!
Hahaha!
Försök bara! Hårtorka din hud, så får vi se hur många sekunder det dröjer innan smärta uppstår. Detta scenario skulle säkert passa bra in i en komedifilm, men......värme är smärtsamt.
Ähhh, lika bra och använda ett förstoringsglas då? Nah!
Utav kuriosa ( och parodi? )
Moderator: Moderatorgruppen
-
Korrespondenten
- Avstängd
Re: Utav kuriosa ( och parodi? )
Korrespondenten skrev:Jag skrattar när jag tänker på att tuffa män själva säkert skulle skratta inför en eventuell tortyr i fångenskap, då dom får se en kvinna komma in med inget annat än en hårtork!
Hahaha!
Försök bara! Hårtorka din hud, så får vi se hur många sekunder det dröjer innan smärta uppstår. Detta scenario skulle säkert passa bra in i en komedifilm, men......värme är smärtsamt.
Ähhh, lika bra och använda ett förstoringsglas då? Nah!
Hårtorksminne
När jag var ung och dum, (nu är jag bara dum) så tvättade jag en katt, efter det torkade jag den med en handduk
och av någon outgrundlig anledning fick jag för mig att även använda en hårtork!
Försiktigt fönade jag den lilla katten, värmen var på den lägsta av tre nivåer, men plötsligt upptäckte jag
till min fasa att katten växte som en ballong som fylls, snabbt bort med hårtorken, katten som inte hade
protesterat det minsta förstod inte alls den allvarliga situationen. In med katten under kallvattenkranen och
trots att den först då vilt protesterade så kylde jag ned den, katten fick som tur var inga men efteråt.
Många djur kan inte använda huden som vi människor för att fördela bort värme, hade jag vetat det då
så hade jag ju insett det befängda med att försöka hårtorka en katt.
Återgå till "Politik och samhälle"