Förslag till nytt ämne: Matlagning/Recept

Vad kan vi förbättra här på forumet? Kom med förslag och idéer!

Moderator: Moderatorgruppen

Ämnesförslag: Recept

Omröstningen slutade 30 jun 2012 14:32

Ja
0
Inga röster
Nej
1
100%

Antal röster: 1

Användarvisningsbild
SandraMy

Förslag till nytt ämne: Matlagning/Recept

Inläggav SandraMy » 20 jun 2012 14:32

Tänkte de kundet vara en kul grej.. Dela med sig av recept och tips inom matlagning/bakning osv.?
Det kan ju vara allt från egenkomponerade recept till redan skrivna, matlagningstips för det stressade .. ja allt möjligt :)

Ska vi rösta om det?
A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others. - Ayn Rand

The NITROGEN in our DNA, the CALCIUM in our teeth, the IRON in our blood, the CARBON in our apple pies...
We were made in the interiors of collapsing stars. We are made of starstuff. - Carl Sagan

Användarvisningsbild
freddemalte

Inläggav freddemalte » 20 jun 2012 14:47

Roligt med nya idéer som kan utveckla forumet och göra det intressantare att använda! Jag har nu lagt till "mat/gastronomi" till ämnesbeskrivningen för ämnesgruppen Kultur - konstarterna!

Vi börjar med att se hur det funkar där! Faller det väl ut skapar vi en helt ny ämeskategori!

Hälsar Fredrik
Moderator och administratör
"Jag drömde att jag var, vaknade och var den jag drömde."

För mig är filosofi i princip likställt med ifrågasättandet av det vardagliga (common-sense) med det rationella tänkandet (analys och abstraktion), känsla och språket som huvudsakliga verktyg i en spännande samklang med fantasin drivet av en enorm nyfikenhet på världen vanligast manifesterad i en undran över hur andra människor upplever sin tillvaro, tänker och känner.

Användarvisningsbild
SandraMy

Jippie

Inläggav SandraMy » 20 jun 2012 14:48

Va skoj! :-)
A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others. - Ayn Rand

The NITROGEN in our DNA, the CALCIUM in our teeth, the IRON in our blood, the CARBON in our apple pies...

We were made in the interiors of collapsing stars. We are made of starstuff. - Carl Sagan

Anne

Inläggav Anne » 20 jun 2012 15:33

En sån tråd startade jag någon gång också. Vad roligt att du gillar ideén! viewtopic.php?t=7626&highlight=recept

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 jun 2012 01:16

Va bra, jag som numera nästan enbart har råd att tänka på mat, så en sådan tråd är verkligen välkommen.

Anne

Inläggav Anne » 21 jun 2012 06:36

Så ledsen jag blir att höra det, Zokrates  :cry: Jag är inte tät heller, men jag kan skicka dig ett par hundra om du vill?

Återgå till "Feedback"