Jag inser att jag dragit i för höga växlar här på forumet senaste taget.
Fication skickade nyss ett pm om att jag borde lugna mig lite och jag uppskattade hans raka, öppna inställning.
Jag kommer ta en paus från forumet nu framöver, jag ska flytta till Stockholm och har inget internet där heller.
Jag har suttit inne hela sommaren och behöver verkligen komma ut och röra på mig.
Sköt om er.
Jimmy
Tar en paus från forumet
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Har det bra
och hoppas att du trivs i stokholm
och hoppas att du trivs i stokholm
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
-
Just a bum
Jag har varit ute i solen idag och jag håller på packar mina lådor för fullt, men har som sagt inte hunnit flytta ännu.
Jag tänkte bara meddela att jag kommer vara kvar på forumet ett tag till, men som sagt så har ni kanske lagt märke till att jag bytt identitet.
Jag har helt enkelt lagt PopJimmys aggressiva/svara-på-alla-inlägg/konfrontativa/mind-fucking/förvirrande/Politiskt-Inkorrekta/Anti-västerländksa tillvägagångsätt på is ett tag framöver. Min poäng var att göra "skitjobbet" på ett "skitigt sätt" och jag tänker nu i fortsättningen vara lite mer "västerländsk", lite mer "mainstream", lite mer "anpassad" och "slätstruken" i alla dess betydelser.
Jag känner att jag inte, på något sätt, har ett ansvar på att svara på gamla saker PopJimmy skrivit eller hävdat, eftersom jag inte kommer gå in i PopJimmy rollen. Är det någon som kommer fråga mig om gamla PopJimmy saker, kommer jag ta mig friheten att när som helst totalt ignorera att svara eller på något sätt känna mig vid det.
Jag kommer i här framöver inte lägga mig i diskussioner speciellt mycket, jag kommer fortfarande att läsa vad människor skriver, men jag kommer vara mycket mer reserverad i vilka trådar jag svarar i och hur jag lägger fram mina svar.
Jag tänkte bara meddela att jag kommer vara kvar på forumet ett tag till, men som sagt så har ni kanske lagt märke till att jag bytt identitet.
Jag har helt enkelt lagt PopJimmys aggressiva/svara-på-alla-inlägg/konfrontativa/mind-fucking/förvirrande/Politiskt-Inkorrekta/Anti-västerländksa tillvägagångsätt på is ett tag framöver. Min poäng var att göra "skitjobbet" på ett "skitigt sätt" och jag tänker nu i fortsättningen vara lite mer "västerländsk", lite mer "mainstream", lite mer "anpassad" och "slätstruken" i alla dess betydelser.
Jag känner att jag inte, på något sätt, har ett ansvar på att svara på gamla saker PopJimmy skrivit eller hävdat, eftersom jag inte kommer gå in i PopJimmy rollen. Är det någon som kommer fråga mig om gamla PopJimmy saker, kommer jag ta mig friheten att när som helst totalt ignorera att svara eller på något sätt känna mig vid det.
Jag kommer i här framöver inte lägga mig i diskussioner speciellt mycket, jag kommer fortfarande att läsa vad människor skriver, men jag kommer vara mycket mer reserverad i vilka trådar jag svarar i och hur jag lägger fram mina svar.
Hur länge ska du forsätta vara rädd?
Lyssna
Lyssna
Mad World skrev:All around me are familiar faces
Worn out places
Worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression
Hide my head I wanna drown my sorrow
No tomorrow
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles it's a very very
Mad world
Children waiting for the day they feel good
Happy birthday
Happy birthday
Made to feel the way that every child should
Sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles it's a very very
Mad world
Enlarging your world
- Johan Ågren
- Administratör
ja. bra such (faktiskt). ovanligt gläns.
hejdå jimmy!! see you on the slab.. kanske om du ska va här borta o härja, men risken är väl minimal att du ska börja plugga där jag är X)
hej bum, jag är redan trött på dina obehagliga tänder..påminner mig om ångesten jag upplevde av att va i polen...brrrrrr..
hejdå jimmy!! see you on the slab.. kanske om du ska va här borta o härja, men risken är väl minimal att du ska börja plugga där jag är X)
hej bum, jag är redan trött på dina obehagliga tänder..påminner mig om ångesten jag upplevde av att va i polen...brrrrrr..
Återgå till "Tankar och känslor"