Om giraffen vore mindre självgod och högmodig och stolt över sin fina överblick, kunde den förstå vad som var på gång, genom att för en stund böja sig för verkligheten.
Den dansar och konsturerar som fisk, mitt-emellan och som fågel.
Och jag snackar inte utan leverar eller att inte argumentera och predika utan ta ställning.
Så gör byggjobbare och hantverkare och flyttbgubbar och undersköterskor och allt annat fotfolk.
SKa jag be om ursäkt för att jag tiitar upp och skickar in hos er och andra och fått uppleva både hot och kärlek.
Det var inte mitt val att det blev så utan ljuset fann mig för jag öppna broöppningen och passagen.
Hos ex som frälst mig och på vägen rört vid hans kors - sedan dess har allt gått min väg som utstackad och förutbestämd.
I symbios med att jag blotta mig själv med råheten och det avskalade, som ställningtagande.
Det kräver sin man och sin kvinna eller båda att göra det, därför har jag förtjänat folks respekt.
Är inte på högtravade hästar och har alla i stallet, trots funktionsnedsättning.
Det enda jag påvisa är noll dominans och visa mig sårbar samt att min intellekutella förmåga och intellgens är det inge fel på.
Kram
Älskar dig trots mottvals eller medvalls