Jag tycker definitivt det ser ut som ett litet elakt troll; något gremlings-likt.
Rorschach
Moderator: Moderatorgruppen
- Johan Ågren
- Administratör
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Det är ju glasklart två helt realistiska chihuahuor på din bild, Johan. Kan man ens se det på något annat sätt?
Ni ser väl att min bild är en urgröpt halloweenpumpa som blir till Wolverine som sträcker ut tungan. Han ser väl inte direkt så ... from ut, men hornen är ju väldigt små och tankeknölarna mellan dessa är välmarkerade. Ansiktet flankeras av två schäfrar med näbblika nosar som tittar åt olika håll... jo, tack, jag mår alldeles förträffligt
Ni ser väl att min bild är en urgröpt halloweenpumpa som blir till Wolverine som sträcker ut tungan. Han ser väl inte direkt så ... from ut, men hornen är ju väldigt små och tankeknölarna mellan dessa är välmarkerade. Ansiktet flankeras av två schäfrar med näbblika nosar som tittar åt olika håll... jo, tack, jag mår alldeles förträffligt
- Johan Ågren
- Administratör
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Ja, den videon är väl skön, ger en utrymme att se "vad man vill". Det var Luipa som undrade varför jag inte hade en avatar. Det beror bara på att jag kan inte hitta en bild som känns som jag. Så Luipa gav mig en massa förslag och den här tyckte jag blev mest passande. Det är en bild med tolkningsutrymme, liksom alla test av den här typen, men Zi! jag kan förstå om du ser ett elakt litet troll, det var det som gjorde mig något tveksam också, men det här bilden fick duga så länge.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
I Johans bild handlar det inte om att uppmärksamma att det är två hundar, utan inre tankar till vad de pysslar med. Det är en rätt onaturlig posé för hundar. Jag skulle vilja säga att det verkar som de dansar tango och ska precis vända sig om - vad säger ni? Det enda som är icke-verklighetstroget med bilden är det utstickande på hundarnas ryggar som jag betraktar som vingar.
-
Deuce Deceptor
- miles davis
Jag ser en Lockheed SR-71 Blackbird framifrån. (Där det vita är cockpitfönstren osv. Ganska likt)
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lockheed_SR-71_Blackbird.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lockheed_SR-71_Blackbird.jpg
La Danse Macabre
Återgå till "Tankar och känslor"