Jag tackar för erbjudandet och ber att få hålla det öppet tillsvidare! Den andliga näring jag inhämtar just nu är känslig för hudfett likt fjärilsvingar och sönderdelas av solljus likt medicin i bruna flaskor.

Moderator: Moderatorgruppen

Rozamunda skrev:Hej,jag skrev in mej på mediala.se,för att få en uppfattning om vad det var.Det verkar helt "sjukt".Dom "tror" ju på sånt dom "ser".T.ex. Troll o Andar.Jag blev skrämd av sånt redan när jag va liten,mormor skrämde mej med att Näcken bodde i sjön,o bada man däri så kom han o tog en i bena o drog ner en till hans "rike".
Och farmor hade sett "gnytt" som flätade hästarnas man så det inte gick o få upp,o man skulle alltid skrika "se upp" när man kastade hett vatten på backen, för gnytten kunde bli skållade o då djäklar anamma blev det inte lätt o leva,man fick typ en förbannelse på sej.
Nej, så jag avstår bestämt från den "tron" har inte sett nånting sånt i hela mitt liv.Sen om det är för att jag inte är mottaglig må så vara, men NEJ TACK.Vad tycker ni![]()
Kramar Rozamunda
Flower skrev:det intressanta är väll vad som ligger bakom en reaktion hos en människa...Varför reagerar vi?
Flower skrev:jo....jag förstår vad du menar.
Men då frågar jag bara enkelt, Varför väcker som i detta fall, ett medialt forum ens en tanke/känsla? :)
babylove skrev:Endel lever sitt liv i blindo medan andra lever med sina ögon och sinnen öppna.
Vad som är sjukt är en definationsfråga?
Det du upplever sjukt kanske jag upplever normalt. Allt beror på våra egna erfarenheter och upplevelser.
Vad jag ser som "sjukt" är människor som inte tex: tror på den andra sidan.
Men då utgår jag från mina egna upplevelser.
Öppna era ögon och sinnen och låt det som kommer till er komma!
.

Återgå till "Religion och andlighet"
Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster