Definitionen av en stilig karl
Moderator: Moderatorgruppen
...
Min penis är 20 cm lång med en omkrets på 16 cm. Jag har så mycket testosteron att det snart sprutar ur näsan på mig. Jag har konstant stånd och är konstant redo. Jag lyssnar på all musik som för tillfället uppskattas av kvinnor. Jag uppskattar konst och opera, något som oftast uppskattas av kvinnor. Vart jag än kommer tittar kvinnor på mig, och vill ha kontakt med mig. Med mina kontaktsökande ögon ser jag rakt igenom dem och får dem på fall. Jag ser ut som en blandning av Brad Pitt och "han som pippade Pamela Anderson", både snygg och farlig. Jag är så underbar för kvinnor att jag snart inte är en han, utan en ho-an. Jag är så himla fin att kvinnor snart börjar se mig som ett hot, inte något de vill pippa.
- Avantgardet
- Avantgardet
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Tänk så många underbara män det finns här i världen...! Det är ju nästan så att man känner att man borde ha ett harem, men det är nog bäst att jag håller mig till such i vanlig ordning och inte förblindas av alla änglars och satyrers härlighet.
Kan någon läsa dikter på franska föresten? Eller strö runt sammetsord med sandpappersröst? Glöm då inte att ha det i åtanke i dylik presentation. Ger många pluspoäng!
Kan någon läsa dikter på franska föresten? Eller strö runt sammetsord med sandpappersröst? Glöm då inte att ha det i åtanke i dylik presentation. Ger många pluspoäng!
-
suchanother
- Avstängd
Men inser du inte att jag och Gud känner oss ensamma ibland? Sitter fast i studier säger du? Vet du inte att man blir dum i huvudet av att studera? Vad gäller saken förresten?Avantgardet skrev:Gör så här: tänk dig att vi redan har det, så löser det sig självt. Jag sitter fast i studier...
Du jag har ett alternativt förslag, jag tänkte anordna en black leather gangbang och söker medlemmar redo att köra raka rör. Låter det intressant?
Du jag har ett alternativt förslag, jag tänkte anordna en black leather gangbang och söker medlemmar redo att köra raka rör. Låter det intressant?
Pax för att vara gimp med svart latex luva, en sån som på Pulp Fiction. Jag tar med mig outfiten och motorsågen, man vet aldrig när man behöver en motorsåg. "Zed is dead "
Pax för att vara gimp med svart latex luva, en sån som på Pulp Fiction. Jag tar med mig outfiten och motorsågen, man vet aldrig när man behöver en motorsåg. "Zed is dead "
-
suchanother
- Avstängd
...
suchanother skrev:Damir, vet inte vem du pratar med men du verkar inte tillhöra begåvningsreserven precis.
(o)lycka till med ditt nattsvarta företag.
Such, ta det lugnt med spriten när kvällen är såhär ung. Den får dig att missa uppenbara saker som PopJimmys föregående inlägg, och att jag besvarade honom, inte dig.
-
suchanother
- Avstängd
Priapism
[quote="Damir"]Min penis är 20 cm lång med en omkrets på 16 cm. Jag har så mycket testosteron att det snart sprutar ur näsan på mig. Jag har konstant stånd och är konstant redo. (/quote]
Priapism är ett kroniskt sjukdomstillstånd. Synd om dig, Ollonborr där.
A
Priapism är ett kroniskt sjukdomstillstånd. Synd om dig, Ollonborr där.
A
Algotezza aka Algotezza