Hej hej!

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
queeniodine

Hej hej!

Inläggav queeniodine » 23 mar 2007 19:23

Nu har jag i ju för sig varit här i någon månad eller vad det nu är, men jag kanske borde ta mig tid att presentera mig. Jag är en snart tjugoårig kvinna (som inte ser ut som Rasputin). Jag läser för tillfället samhällsvetenskaplig linje på gymnasiet, men jag tar studenten till hösten. Mitt största intresse är religion, men även filosofi är mycket intressant.
Jag hoppas att jag passar in här :)
LACHN FUN TSORES!

Angelina

Inläggav Angelina » 23 mar 2007 20:55

Välkommen!  :)

Användarvisningsbild
Grottis
Kontakt:

Inläggav Grottis » 23 mar 2007 21:17

Hej och välkommen, Iodine!

Hur kommer det sig att du valt den liderlige munken Rasputin som avatar? Visserligen lär han ha varit kvinnornas favorit i det kollapsande Tsarryssland,  men någon vidare skönhet är han inte, med moderna mått mätt. Eller...? :-k
"Dieu est un névrosé narcissique : il a créé les hommes tout spécialement pour se faire adorer." Albert Camus
--> Flukta in min blogg! Starkt kontroversiell, säger vissa. Vad vet jag.

Användarvisningsbild
queeniodine

Inläggav queeniodine » 25 mar 2007 23:30

Grottis skrev:Hur kommer det sig att du valt den liderlige munken Rasputin som avatar? Visserligen lär han ha varit kvinnornas favorit i det kollapsande Tsarryssland,  men någon vidare skönhet är han inte, med moderna mått mätt. Eller...? :-k

Jadu. Bra fråga.  Jag gillar Rasputin. Han är en av de häftigaste människor som levat. Dessutom så är det otroligt sexigt med skägg  :D
Så enligt mig är han någonting av en skönhet. Ju fulare man är, dessto vackrare är man ju egentlgien, eller hur? Ingen har en sådan vacker karaktär som en ful människa.
Och just det. Skägg. Man får aldrig glömma hans skägg.
LACHN FUN TSORES!

Återgå till "Mötesplatsen"