Associationsmeningar
Moderator: Moderatorgruppen
- miles davis
... Gud, välmenande, trilsk och så sexigt stursk.
Jaja, hade det inte varit hon så hade det varit någon annan... naturens gilla gång, åtråns diktatur; alla är vi hästar, antingen ston eller föl...
Igår var jag tillsynsman, vad ska jag vara idag? Barsk? Härsken? Skimrande? På lut? Nåja, vi får se, innan jag reder ut den gåtan så ska...
Jaja, hade det inte varit hon så hade det varit någon annan... naturens gilla gång, åtråns diktatur; alla är vi hästar, antingen ston eller föl...
Igår var jag tillsynsman, vad ska jag vara idag? Barsk? Härsken? Skimrande? På lut? Nåja, vi får se, innan jag reder ut den gåtan så ska...
- Avantgardet
...väderleken ändras och en galen sjöman äntra scenen. För han var redigt borta och stormen tjöt som satan. De ville lägga på luren innan helvetet tog vid, och jag? Jag hissa Jolly Roger, rökte spliffen och skrek åt havet! Inga djävla Gudar kan plocka mig! Men så bleknar minnet bort och jag ser botten av mitt glas, jag siar kort om framtiden och vet att det är kört. Så faller hjältar innan morgondagen nalkas nu på våren. Och se! Där kommer...
- Avantgardet
-
squarepants
-
squarepants
- Avantgardet
...föranledde stilen, och hon kände den som vaselinet i sin innerficka. Hon kunde inte dölja sin indignation inför kejsarens tron, men stark i tron, och i hjärtat, det är tapeter som gråter i sagorna, men jag är ledsen för det, kom hjälp mig mamma; sen ljuger man om det i en bok något senare; den enda sanna "undanflyktens man". Kan inte klockan heller, men det ligger mig inte till last, eller kanske gör det det? Ni säger nu kanske behandling, men då säger jag att det sabbar nöjet i det hela. Om jag bara kunde minnas vart jag sett den förut, den där...
-
suchanother
- Avstängd
- Avantgardet
- tomtefader