Jeg er da 15år nå, men fyller 16 3. oktober.
Så hadde siste skole dag i går, Nå er jeg ferdig med ungdomskolen. JIPPI
Hur gamma är du?
Moderator: Moderatorgruppen
-
PseydonymHär
jag är 20 men ser ut som 77 kilo pansar
haha nä men ärligt talat så ser jag mina "bästa" år bakom mig...det började jag göra då jag var cirka 18 år. det konstiga är att nu då jag tänker tillbaka på då jag var 18-19 så är jag avundsjuk på de åren....verkar aldrig ha upplevt min bästa tid...
jag trodde det var vanligt med att folk tycker att sin barndom är den bästa tiden, kanske ser vi en avvikelse bland filosofer?
jag trodde det var vanligt med att folk tycker att sin barndom är den bästa tiden, kanske ser vi en avvikelse bland filosofer?
Livet blir bara bättre. Det utvecklas som en blomma som slår ut.
Men man måste motstå det som dom sociala strukturerna försöker påtvinga en.
Annars är det klart ungdomen är bäst. Helt enkelt för att det är då man är människa!
Men man måste motstå det som dom sociala strukturerna försöker påtvinga en.
Annars är det klart ungdomen är bäst. Helt enkelt för att det är då man är människa!
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno