PopJimmy skrev:Ursinne? Var pratar du om? Jag är inte det minsta upprörd! Förstår ärligt talar inte vad du pratar om. Jag blir dock orolig för andra människors hälsa och väljer då att visa min sypati för andra forummedlemmar genom att skapa denna tråd.magicadehex skrev:popjimmy.. denna tråd ut som ett försök av dig att söka sympatier av andra forums-deltagare. det är rätt uppenbart. men jag antar att du ser rött nu & inte kan se klart på saken pga ditt ursinne mot avantgardet.
Jag är stabil som ett berg, hyser ingen som helst frustration mot någon på detta forum. Om du tolkat mig som att jag är arg på Avantgardet så har du tolkat fel. Den enda personen jag var ledsen på tidigare var Algotrezza, men det är redan upprätt eftersom jag upplever att han delat med sin av sina känslor inför detta.
Jag är en mycket empatisk människa, har alltid varit det. Jag har hela mitt liv varit fast i denna roll, den empatiska snälla/duktiga tysta lugna jimmy. Förstår att många kanske inte ser detta av de små gnuttar av mig själv jag delar med mig av.
Jag har en enorm förmåga till empati, den är så stor att jag i långa perioder sett den som en "förbannelse" som vilar över mig.
okej, popjimmy. då har jag visst miss-förstått situationen rejält och ber om ursäkt för det.
det är mina tårar sm rinner från dina ögon då vi ser våra bröder och systrar smärta.
peace// magicadellalovespreader