Varför chattar just ''DU'' i denna forum

Moderator: Moderatorgruppen

Elion

Inläggav Elion » 06 jan 2008 18:39

Väldigt enkelt för mig.

Här kan jag ventilera mina idéer, läsa andras... PÅ SVENSKA!
Att vara en filosof handlar om att ha ett öppet sinne, ändå förkastar de flesta filosofer religion och dess biblar och gör narr av de som tror på det.

Användarvisningsbild
Plecto
Kontakt:

Inläggav Plecto » 06 jan 2008 19:16

Jag vill visa något som kan intressera andra och ändra deras uppfattning om allt här i världen :) Ta emot tankar och förhoppningsvis slänga tankar på folk så att jag träffar dem i huvudet! Det är därför jag är här.
"I would not know what the spirit of a philosopher might wish more to be than a good dancer." - Fredrich Nietzsche

magicadehex

Inläggav magicadehex » 06 jan 2008 22:35

jag skriver här pga synkronism.
allt jag skriver här är till gagn för någon som läser det.
tänk vad härligt att med mina hur än knepiga texter eller uttryck så låter jag er uppleva ett potpurri av olikhet.
exempelvis piss-röstningen, då den läses av olika forumsdeltagare så kände eller tänkte nog en del läsare att gud, vad sjuk hon är! så där äcklig är inte jag. medans några andra eventuellt kände samhörighet.
alla mina ord låter er känna vad ni är eller inte är.
och just i skrivandets stund så känner jag mig lite extra härlig!
ni är också härliga!
kram till alla

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Varför chattar just ''DU'' i denna forum

Inläggav Algotezza » 07 jan 2008 13:11

Attt kommunicera här hjälper mig att upprätthålla meningen med livet för mig själv och andra.

Keep thinking and talking!

MVH

Algotezza
Algotezza aka Algotezza

Användarvisningsbild
ShiniGami

Inläggav ShiniGami » 07 jan 2008 15:44

Bekräftelse...
Obektivitet är multilateral subjektivitet.

a.info

Inläggav a.info » 09 jan 2008 16:38

Det har varit intressant att diskutera med er på detta forumet jag har inte ångrat mig. Jag har läst mycket av det som ni skrivit av intressanta diskussioner och lärt mig hur andra tänker. Jag har givit en bild av min uppfattning och andra har givit sin. Tack att ni har läst det som jag skrivit och tack för eran svar. Jag ska vila i flera år innan jag ska börjar skriva på ett forum igen. Filosofiforumet är en av dem bästa forumen. Här finns alla inriktningar och ideologier som kan sitta på samma bord och diskutera och detta tycker jag varit mycket fint. Trots att vi ibland har haft stort avstånd mellan våran uppfattningar så har vi kunnat närma oss till varandra genom att försöka förstå varandra. Tack att ni finns. Tack allesammans!

magicadehex

Inläggav magicadehex » 10 jan 2008 04:12

a.info.. tack själv  :D

Återgå till "Psykologi"