Konstigt vilka uppfattningar folk tycks få om mig på förhand. Klart jag är mjuk, det lyser väl igenom! Klart jag inte blev chockad, such. Det krävs rätt mycket för att jag ska bli chockad.
Klart du ska vara med i leken Auk!!!
Anmälan till Maffiaspelet # 3
Moderator: Moderatorgruppen
-
Clandestino
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Clandestino skrev:Ska bli kul det här! Har spanat lite på de tidigare omgångarna, jag tror jag fattar, men ni får ha lite överseende om jag klantar mig!
Ingen oro att du klantar till det, vi är inga proffsspelare, än 8) men vi är på god väg.
Eftersom jag är lekledare, så får jag bestämma reglerna....hmm, det där kändes bra
Så, jag kommer att lägga till ännu en roll i spelet. Läkaren.
Läkaren kan välja att skydda en person ifrån en avrättning, inte lynchning. Vilket innebär, att om den personen som maffian valt att avrätta är samma som läkaren valt, så blir det ingen avrättning. Läkaren skickar in namnet till mig på samma sätt som maffian gör. Kanske kan detta hjälpa byborna.
(Tack Rising för tipset)
Det blir en upprepning av reglerna och förutsättningar i den nya tråden när omgången börjar, på måndag ifall ni glömt.
Okej..
Nu är jag på igen!.
Dock som det står, så skulle jag minstånde behöva veta regleran då jag inte har varit med innan på de andra omgångerna.
/FIG
Nu är jag på igen!.
Dock som det står, så skulle jag minstånde behöva veta regleran då jag inte har varit med innan på de andra omgångerna.
/FIG
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
-
suchanother
- Avstängd
FIG skrev:Okej..
Nu är jag på igen!.
/FIG
Regler och förutsättningar kommer att ligga först i maffiaspelstråden i morgon. Kommer även skicka ut era roller under förmiddagen i morgon.
Ok skriv upp mig.
Men Suchanother, det var inte på grund av din utmaning, så du har inte vunnit något
Men Suchanother, det var inte på grund av din utmaning, så du har inte vunnit något
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jag är på, gör du det, sicka ut rollerna i kväll ifall du har tid
/ FIG
/ FIG
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd