henryt skrev:Ja jag vet inte Zokrates har nog inte riktigt förstått vad detta handlar om. Frågan var väl inte hur man skulle lära de kvinnliga könet att ha sex??? Dessutom tvivlar jag starkt på att Zokrates vet vad han pratar om då han skrev att han är starkt hämmad i sin karriär och sexuella utveckling. !
Varför tror du att det är fel att kvinnor skall kunna uppskatta sex och därmed njuta av detta? Du är en mansgris. Vilket får mig att tänka på historien om de turkiska kvinnorna på landsbygden i Turkiet, som till en övervägande del aldrig hade upplevt en orgasm, snacka om förtryck. Till och med hästston och kossor upplever orgasm, är kvinnan sämre än ett djur i dina ögon?
Klart jag är hämmad, som du säger, men du utelämnar orsaken om varför jag är hämmad, självklart det passar ju dig att saxa bland mina tidigare inlägg i andra trådar för att skapa en negativ bild, men du kunde lika gott om du varit en någorlunda reko person ha tagit fasta på orsaken, min höga moral. Här är det mest synd om kvinnorna som tvingas dras med män som dig, Henryt.
Sex är för mig ett estetiskt hantverk som kräver ett gott handlag, vilket är så mycket mer än bara in och ut-sprut Henryt! Din syn på kvinnan är för övrigt synnerligen nedvärderande, skäms på dig!