Vilken musik lyssnar ni på? [ändra från "https" till "http" för att se inbäddade videos]
Moderator: Moderatorgruppen
-
transversal
- Inlägg: 1673
- Blev medlem: 24 nov 2008 22:21
- Ort: Göteborg
transversal skrev:Vem tar över nu? Blir det Fidels bror eller hur var det? Jag har varit usel på att hänga med i nyheterna nu ett tag, vi har ingen tidning.
Det är brorsan Raúl som styr sedan 2008, har en stark känsla av att Castro dog det året och att den vi sett hittills bara är hans dubbelgångare, frågan är vad som sker efter Castroeran, tillbaka in med lyxhotellen, prostitutionen och in med en jäkla massa mexikansk knark till ungdomarna, toppa det hela med nya förföljelser mot Castro-anhängarna, konfiskationer av egendomar, skadeståndsprocesser, nya Dole-plantager mm. och självklart CIA som ljusskyggt håller i trådarna till det nya fria Kubas korrumperade ledare med rövarna fulla med tjack och påtända minderåriga i knäna, Viva paradiset á la USA-modell!
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Inlägg: 5804
- Blev medlem: 28 jun 2005 18:54
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Inlägg: 5804
- Blev medlem: 28 jun 2005 18:54
Rifftime :) Kul video.
Köp en gura, kolla Youtube. Du lär dig spela denna på några timmar, ungefär, om du är helt grön. Eller kanske lite mer tid än så , men själva riffet lär du dig. Solot får du kanske öva lite mer på.
Det är kul att lira gura. En uppmaning tilll dig skogis.
Girlpower:Ung som gammal har kul:
p.s det är lätt att fastna i det som videon visar. Den är måhända ganska fåning, men jag tror de flesta, främst tjejer, känner igen sig i detta om de har varit ihop med en gitarrspelande fåne. :lol:
Köp en gura, kolla Youtube. Du lär dig spela denna på några timmar, ungefär, om du är helt grön. Eller kanske lite mer tid än så , men själva riffet lär du dig. Solot får du kanske öva lite mer på.
Det är kul att lira gura. En uppmaning tilll dig skogis.
Girlpower:Ung som gammal har kul:
p.s det är lätt att fastna i det som videon visar. Den är måhända ganska fåning, men jag tror de flesta, främst tjejer, känner igen sig i detta om de har varit ihop med en gitarrspelande fåne. :lol:
Fridens Liljor
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
Återgå till "Kultur - konstarterna"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster